۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

کوچ ناخواسته از بلاگفا به بلاگ اسپات

سلام بر همه دوستان عزیزم از این پس به دلیل سانسور شدید رسانه ای در ایران همه وبلاگ نویسان اصلاح طلب برای عدم امنیت کاری در محیط های وب نویسی فارسی تصمیم به کوچ دسته جمعی از تمام این وب گاه ها گرفته و به محیط خارجی نقل مکان می کنیم تا حداقل حاصل زحمات شبانه روزی مان با یک کلیک حاکمان اقتدارگرا به باد هوا نرود.سعی خواهم کرد با اطلاع رسانی به تدریج تمام فعالیت های وب نویسی خود را به این محیط جدید منتقل کنم. برای کسانی که با نوشته های من در بلاگفا آشنا نبوده و از همین حالا پیگیر وبلاگ من بوده اند آدرس وبم در بلاگفا را قرار می دهم:noandishanejavan.blogfa.com
من پس از کودتای 22 خرداد ماه و تقلب اشکار در نتیجه انتخابات با علم به اینکه به زودی احتمال فیلتر شدنم هم می رفت اما دست به خودسانسوری نزدم و فعالیت خود را با قدرت ادامه دادم.به لطف خدا وبم هنوز از تیر رس سانسور اقتدارگرایان در امان مانده اما به توصیه یکی از دوستان و در همراهی با دیگر وبلاگ نویسان اصلاح طلب تصمیم به کوچ از محیط بلاگفا به بلاگ اسپات گرفتم .سعی می کنم با انتقال آرشیو خود از بلاگفا به محیط جدید ظرف چند هفته اینده کاملا در این محیط به وب نویسی ادامه دهم.

۲ نظر:

  1. باسلام وتبریک به مناسبت این انتخاب خوب.امیدوارم مثل گذشته همکاری خوب وسالمی داشتته باشیم.همانطورکه گفتم بلاگر به خاطر فضای خوبی که دراختیارکاربرش قرار می ده گزینه خوبی محسوب میشه .موفق وموئیدباشی.

    پاسخحذف
  2. سلام بر شا ای هموطن سبز به وب منم بیا البته تازه راه انداختم ولی راه میوفته با پستای بیتشر ی سری بزن به ما
    http://www.mygreengod.blogspot.com/

    پاسخحذف