۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

باعوام فریبی دست های خونین طاغوتیان پاک نخواهد شد...

این طور که از شواهد و زمینه سازی ها بر می آید ازامروز اکثر زندانیان سیاسی و بازداشتی های اخیر آزاد می شوند. این خود نقطه روشنی در میان صفحه سیاه نظام در دوماه اخیر به شمار می رود. هر چند مشخص نیست که در این زندان ها و بازداشت گاه های مخوف تاکنون چه اتفاقاتی رخ داده و زندانیان وادار به چه نوع اعترافاتی شده اند..

از دیگر سو سکوت مقامات عالی رتبه نظام و شخص رهبری در این ماجرا این حقیقت را به اثبات رساند که تمام این پروژه طرحی از پیش برنامه ریزی شده برای سرکوب وخاموشی کامل شعله های اعتراض در سراسر کشور بوده که توسط حاکمیت کلید خورده بود.

درگیری ها و کشتار و بازداشت معترضین یک روز پس از اولتیماتوم خامنه ای به معترضین و رهبران آنها شکل گرفت که در نهایت منجر به کشته شدن ده ها و شاید صدها نفر از هموطنان و مجروح و بازداشت کردن هزاران نفر دیگر شد.بازداشتی هایی که جسد شکنجه شده برخی از آنها به خانواده هایشان تحویل داده شد.

میرحسین موسوی رهبر جنبش سبز و دیگر رهبران اصلاح طلب با نامه نگاری دیدار و سخنرانی های خود آن چیزی را که در توان داشتند برای جلوگیری از این رفتار وحشیانه حاکمیت به انجام رساندند ولی این حاکمان اقتدار طلب بودند که در این مدت در بایکوت رسانه ای بدترین رفتارها و خشن ترین سرکوب ها را با معترضین انجام دادند و مشروعیت نیم بند خود را نیز در نزد ملت کاملا بر باد دادند. چنین حکومتی را نامی جز طاغوت نهادن خطاست.اگر روزی جنایت های رژیم چون قتل های زنجیره ای و واقعه کوی دانشگاه آنچنان در نزد افکار عمومی ملت شناخته نشده بود اما اکنون سندهای آشکاری چون ندا اقا سلطان سهراب اعرابی و .... و این اخر محسن روح الامینی که از قضا و از بدشانسی ایشان از فرزندان یکی از کارگزاران نظام به شمار می رود ظلم این طاغوتیان را بیش از پیش آشکار کرده و صدای ناقوس سقوط شان بیش از پیش شنیده می شود.

اکنون نیز این رفتارهای عوام فریبانه چون دستور رهبری برای تعطیلی بازداشتگاه کهریزک یا نامه احمدی نژاد به هاشمی شاهرودی در مورد آزادی بازداشتی ها هیچ گاه دستان آلوده به خون جنایتکاران را پاک نخواهد کرد و بنا بر وعده الهی زمان نابودی ظالمان نزدیک است.

۱ نظر:

  1. باسلام.اولین قدم رابرداشتیم با افتتاح وبلاگی که اجازه تبلیغات رو میده ومرحله دوم هم گرفتن تبلیغات کلیکی روی انها که باید هرروز بر روی هرکدام از انها یک بارکلیک کنیم.منم هرروز از امروز به وبلاگت میام وبرروی هرکدام ازتبلیغاتت که3تاتبلیغ هست کلیک میکنم تا صفحه تبلیغ لود بشه.این مرحله بعدی است که تو هم باید هرروزی که اونت هستی بیای وکلیک کنی.مرحله اخر پیدا کردن چندتا دوست مثل من وتو که هم گروهمون قوی بشه هم مبالغ بیشتری به حسابمون بره رابایدپیدا کنیم.هرکس رومن پیدا کردم به تو معرفی میکنم که هم لینک بشید هم فعالیت هرروزه داشته باشیم تو هم همینطور .هرچقدر گروهمون بیشترباشه پولی که به حسابمون میره بیشتر هست.بیشتر سعی کن غیر ازدوستات وبلاگائی که تبلیغات دارن را باهاشون لینک کن وبه منم خبربده تاباهشون رابطه برقرارکنم.کمی فعال شو تابه من روحیه بدی.

    پاسخحذف