۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

مصیبت مرگبار

مولا علی (ع): اگر مردی بشنود که دشمن زینتی از پای زنانشان بازکرده و دزدیده است و کسی اقدامی نکرده درغم این مصیبت بمیرد او را سزاوار است.

این روزها ماجرای دردناکی که شیخ مهدی کروبی در نامه اش خطاب به رئیس مجلس خبرگان نگاشته است بار دیگر باعث ربوده شدن آسایش خاطر ازذهن و جان هر ایرانی مسلمان با غیرتی شده است که اکنون پس از این همه جنایت شنوای شنیع ترین و کثیف ترین نوع تجاوز در حق بندگان باکرامت خداست و آن چیزی نیست جز تجاوز به خواهران باکره ما در زندان های طاغوتی رژیم.
از ابتدا که این ماجرا را شنیدم نمی خواستم و یا ترجیح می دادم که باورش نکنم با خود گفتم دیگر در این نظام که ظاهر اسلامی دارد هر گونه پلیدی را می توان انتظار داشت مگر این یکی...
هنوز هم دوست دارم به قول خود شیخ مهدی کروبی کسی بیاید و به همه ما بگوید که اینها دروغی است برای لکه دار کردن دامن پاک!!! رژیم.دوست دارم حرف شیخ دروغ باشد اشکالی ندارد که یک بار هم که شده ما دروغ بگوییم. اما گویی این بار هم حقیقتی تلخ در ادامه تراژدی های کثیف رژیم در سرکوب و شکنجه و کشتار در حال وقوع است وآن تجاوز به دختران باکره وطن در زندان هاست.
هنوز هم دوست ندارم باور کنم اما شیخ ما دیروز این گونه اشاره کرد که :مستندات من کساني بوده‌اند که نزد من آمده‌اند ‌يا خود مورد آزار قرار گرفته بودند ‌يا اينکه شاهد بوده ‌يا کساني نزد آنها اقرار کرده بودند پس من آدمي نيستم که بدون مستندات و بنابر يک تلفن ‌يا اينکه کسي حرفي را بدون پشتوانه به من زده باشد چنين نامه‌اي را بنويسم.»
قول شیخ چیزی نیست که بشود از ان به راحتی گذشت اما باز هم امیدواریم که اقای لاریجانی تجاوز جنسی ای را در زندان ها مشاهده نکرده باشد!!!
به راستی لاریجانی که دستور پیگیری نامه کروبی را داد تحت چه فشارهایی در کمتر از 24 ساعت بدون اینکه تحقیقی در این رابطه صورت بگیرد ادعاهای کروبی را کذب محض خوانده و اعلام می کند که وی تحت تاثیر دیگران دست به نگارش چنین نامه ای زده است.آیا جناب لاریجانی که اکنون برای اصلاح طلبان و علاقه مندان ایران به دلیل اندک انصافش حکم لنگه کفشی در بیابان را دارد تحت فشار نیروهای غیبی که همگان از ماهیت پلیدشان و نقش اساسی شان در جنایات اخیر خبر دارند با تهدید به عزل وادار نشده تا در کمتر از 24 ساعت در صحن علنی مجلس این ادعاها را رد کند.
آش اقایان این قدر شور شده است که دیگر هواداران افراطی احمدی نژاد در مجلس فرزند اصول گرای شهید مطهری را خیانتکار به خون پدر خطاب می کنند و سایت های منتسب به وی نیز افراد میانه رو و منتقد دولت مجلس چون لاریجانی و توکلی را به انحاء مختلف متهم می کنند.
عصر عصر یکه تازی عناصر نزدیک به احمدی نژاد است. زمانی است که مصباح مراد احمدی نژاد اطاعت از او را که در نزد ایرانیان سمبل دروغ و ریاست اطاعت از خدا می داند اما به راستی خدایی که اکنون شاهد و ناظر اعمال ما و اینهاست اکنون چه قضاوتی نسبت به جنایت زشت ایشان دارد.
خدا را شکر که خدایی هست که بندگان مظلومش گله به درگاه او برند وگرنه اگر اکنون همگی ما از غم جانکاه این مصایبی که بر جوانان ما می گذرد در دم جان می دادیم ما را سزاوار بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر