۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

خبرگان یا نوکران رهبری!!؟

اجلاس چهارم خبرگان رهبری در حالی دیروز به کار خود پایان داد که حاضرین در این جلسه با صدور بیانیه ای اعلام کردند که ردای رهبری تنها در شرایط کنونی زیبنده رهبر کنونی است وبس.
روزی که قانون اساسی جمهوری اسلامی نگاشته میشد قرار بود مجلس خبرگان رهبری وظیفه نظارت بر حسن عملکرد رهبری را برعهده داشته باشد و در صورت تخطی وی از شرایط لازم برای اداره مملکت این مجلس حق دارد که وی را از سمت خود خلع و شخص با کفایت دیگری را جایگزین کند.
اما به راستی چه اتفاقی افتاده است که این مجلس اکنون به چنین جایگاه مسخ شده ای رسیده که نه تنها قادر نیست وظیفه نظارتی خود را انجام دهد حتی قادر نیست که مستقل از دیگر مراجع بیانیه ای در محکومیت کشتارهای چند ماه اخیر هم صادر کند.
این مجلس سال هاست که هیچگونه کارکردی جز صدور بیانیه های پوچ و بی معنی در تایید آنچه رهبری نظام انجام می دهد نداشته است و متاسفانه زنهارهای عالمان دلسوزی چون ایت اله دستغیب هم اثری برتوقف این روند سیاه نداشته است.
علت هم کاملا واضح است.وقتی که اعضای این مجلس توسط شورای نگهبان تحت فرماندهی شخص رهبری انتخاب می شوند آن وقت بدیهی به نظر می اید که اکثر این افراد هم کارکردی جز بله قربان گویی و خم شدن های نوکرانه نداشته باشند.تمام این افراد در صورت کوچکترین تخطی دیگر اجازه نخواهند داشت که از آخور پرمایه این نظام ارزاق کنند و لذا به منظور حفظ این آخور ترجیح میدهند که در مقابل جنایتکاری رهبران رژیم سکوت کنند.
به راستی چه کسی نام این دور باطل را یک حکومت مردم سالار دینی مینهد؟؟؟رهبری این نظام با تعیین مستقیم و غیرمستقیم نبض تپنده رزیمش یعنی اعضای شورای نگهبان بر همه امور این کشور تسلط دارد و هیچ منصب این نظام نیست که منتصب این فرد نباشد.

از سوی دیگردر حالی که برخی کشورها چون ژاپن حتی دارای نیروهای مسلح نیستند اما رژیم جمهوری اسلامی با برپایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نیروی موازی با ارتش به حساب می آمد به منظور حفظ بنیان نظام ولایت فقیه این تشکیلات را گسترش داده و بعد ها با شکل گیری نیروی مقاومت بسیج در تمامی محله ها و شهرهای کشور به صورت گسترده سعی کرد تا اجازه ندهد اتفاقی که روزی برای رژیم شاهنشاهی افتاد تکرار شده و روزی تاج و تخت از ایشان گرفته شود.
همه میدانیم که تمام فجایع پس از انتخابات توسط سپاه پاسداران برنامه ریزی و اجرا شد و اخیرا هم رئیس این نیروی نظامی اعلام کرد که هیچ گونه فعالیتی بدون اجازه شخص رهبری نظام به وسیله ایشان انجام نشده است.همه شواهد و قرائن نشان می دهد که رهبری رژیم در جریان کوچکترین و جزئی ترین شکنجه ها و جنایات عمالش قرار دارد و این که برخی سعی می کنند وی را بی اطلاع نسبت به وقایع اخیر نشان دهند و هم چنان چهره معصومی از وی در نزد افکار عمومی مردم جلوه دهند کاری است بس عبث وهیچ رنگی از واقعیت با خود به همراه ندارد.
تا پیش از انتخابات اخیر عدالت و انصاف وی در برخورد با جریان های سیاسی زیر سوال رفته بود و اکنون متاسفانه یا خوشبختانه با حوادثی که پس از انتخابات رخ داد مشخص شد که خوی دیکتاتوری در وی نیز به مقدار زیاد ظهور و هبوط کرده و ایشان نیز چون سلف خود در رژیم سابق برای حفظ حکومت خود حاضر است دست به هر جنایتی زده و دامان خود را آلوده سازد.
البته در این ماجرا فرقی هم بین وی و سلف خود محمدرضا شاه وجود دارد که باعث رجحان شاه پیشین ایران نسبت به وی می شود.رهبر کنونی ردای دین به تن کرده و تمام اعمال و رفتارش درمقام اول این نظام و به گفته هوادارانشان نیابت امام زمان به حساب شریعت و دین مبین اسلام گذاشته می شود و این بار گناهان وی را بیش از پیش سنگین می کند.
اما متاسفانه شاهدیم که سکوت نوکران وی در خبرگان رهبری مهر تاییدی بود بر این همه جنایتکاری که البته به همگان پوچی و دروغین بودن مردم سالاری دینی آقایان را بیش از پیش نمایان ساخت.

۳ نظر:

  1. سلام نواندیش عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین گفتی . بله خوی دیکتاتوری در چنین ساختار حکومتی حتما ظهور خواهد کرد . در این مورد که گفته بودی عده ای سعی می کنند او را بی اطلاع جلوه دهند نکته ی مهم این است که بی اطلاعی شخص مدیر بار مسوولیتش را نمی کاهد و بی خبری عذر بدتر از گناه است . بماند که خبر دارد و همه ی این اتفاقات به دستور مستقیم خودش هم هست .
    با مطلب : " تاریخ , لعنت الله علیه" در خدمتتان هستم .

    پاسخحذف
  2. محمدسلام .فیلترشکنی که بهم دادی الترا رامیگم انگارخراب شده میشه تواولین فرصت که ان بشی برام یبندش کنی .ممنون خیلی ضروریه بای

    پاسخحذف
  3. سلام
    ممنون بابت بازدید و کامنت خوبتان . با مطلب : "نخبه میری" در خدمتتان هستم .

    پاسخحذف