۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

اهداف کوری که نباید محقق شود...

روزهای پس از انتخابات روزهای تلخی برای جنبش سبز و علاقه مندان به ایران آزاد بوده است. پس از صادر شدن دستور آتش به طور غیر مستقیم از تریبون نماز جمعه سی خرداد شاهد پرپر شدن گل های وطن بودیم. از سمبل مقاومت ندا آقا سلطان تا سهراب اعرابی و ده ها شهید دیگر که در تظاهرات مظلومانه توسط جلادان نظام از پشت بام های مساجد و... به شهادت رسیدند.
آن روزها رسانه ها نام های محدودی را اعلام کردند و اکنون پس از گذشت نزدیک دوماه از جنایات ماجرای دفن مخفیانه و شبانه و دسته جمعی شهدایی که ماه ها بود به طور غیر انسانی در سردخانه های صنعتی منجمد شده بودند به گوش ها رسید.
از طرف دیگر ماجرای بازداشتگاه کهریزک و چگونگی برخورد با معترضین مطرح شد.شهدای زیادی هر روز مخفیانه تحویل خانواده هایشان می شدند.شهدایی که با پیکرهای خونین و استخوان های شکسته و دندان های خرد شده تحویل خانواده شان شدند تا در نهایت تحویل جسد جوانی که خونش تا حدودی رنگین تر از جوانان دیگر بود(محسن روح الامینی فرزند یکی از سران نظام) باعث شد که تشت رسوایی نظام در بازداشتگاه کهریزک سر ریز شده و دستور تعطیلی ( به گفته جنتی موقت) آن صادر شود.
هنوز چند روزی از این ماجرا نگذشته بود که نامه مهدی کروبی به هاشمی علنی شد و بخش دیگری از جنایات رژیم برملا شد.تجاوز جنسی به دختران و پسران جوان این مملکت توسط بازجویان.شیخ شجاع اصلاحات با برملاکردن سناریوی نظام در مورد قتل و تجاوز به ترانه موسوی خشم سران رژیم را برانگیخت وی با ارائه مدارکی تجاوز به جوانان وطن را نیز به اثبات رسانید.
و اما امروز باردیگر خبر جنایت دیگری باعث حزن و اندوه تمامی ایرانیانی شد که اکنون دیگر به شنیدن این مصائب عادت کرده اند.سعیده پور اقایی که تنها به دلیل الله اکبر گویی شبانه توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نظام دستگیر شد به طرز وحشیانه ای در زندان به قتل رسیده است.بدن نیمه سوخته وی که مخصوصا در نواحی حساس وی شناسایی شده حاکی از تجاوز به این دختر پاک وطن بوده است.
همه این ها در حالی است که رژیم از ابتدای این جنایات با سناریو پردازی برای تحریف افکار عمومی مردم از طریق رسانه به اصطلاح ملی اقدامات زیادی را انجام داد.از ابتدای اعتراضات با معرفی معترضین به عنوان اختشاشگر و تخریب اموال عمومی تحت پوشش معترضین زمینه برای برخورد با معترضین را فراهم کردند.پس از اجرایی کردن این مرحله طرح کودتای مخملی را مطرح کرده و براساس آن به محاکمه رهبران اصلاح طلب پرداختند و اکنون هم با تحت فشار قرار دادن زندانی ها و اجرای نمایش بیدادگاه های فرمایشی سعی در اقناع افکار عمومی و بی حیثیت کردن سران اصلاحات نمودند.
طراحی این سناریو به شکل مرحله به مرحله تا اینجا از سوی سران رژیم اجرا شده است و اکنون این گروه در پی سنجش افکارعمومی برای انجام مرحله پایانی که همانا محاکمه و انتقام گیری از سران اصلاحات هست برنامه ریزی می کنند.سکوت در شرایط کنونی باعث جلوتر رفتن رژِیم در مسیر سناریو خواهد بود
جنبش سبز نیز پس از نماز جمعه تاریخی هنوز نتوانسته نمایش اقتداری را به نمایش بگذارد. سکوت در شرایط کنونی به هیچ وجه جایز نیست. شب های قدر پیش روست و حرم امام احتمالا میزبان رهبر اصلاحات سید محمد خاتمی و رهبر جنبش سبز میرحسین موسوی و شیخ شجاع اصلاحات خواهد بود.
باید با سازمان دهی این مراسم شبی به یادماندنی را برای حاکمان رژیم بسازیم و پس از آن هم نمایش اقتدار روز قدس این مانور قدرت را کامل خواهد کرد.رژیم تلاش می کند که به هر شکل ممکن جنبش را خاموش کند ..وظیفه یکایک ما زنده نگه داشتن جنبش و یاد شهدای مظلوم آن است.

۱ نظر:

  1. سلام
    امیدوارم که مردم شجاع تهران این بار هم شهامت خود را به رخ دروغ پرستان بکشند .
    وقت آن است که نظام به طور جدی با اراده ی مردم مواجه شود .
    به من هم سر بزنید .

    پاسخحذف